Fleurop | Bezorgt een goed gevoel

Een moederdagboeket dat precies bij haar past

Iedere moeder is uniek. Dat geldt ook voor het boeket dat precies bij haar past. En daar komt het vakmanschap van de Fleurop bloemist om de hoek kijken. In de moederdagcampagne, die door Wubbe werd ontwikkeld, speelde dan ook een echte Fleurop bloemist de hoofdrol. Hij krijgt een toepasselijke challenge.

De bloemist-challenge

De bloemist kreeg live de uitdaging om een boeket te schikken puur op het gehoor. Een klant vertelt via een speaker wat haar moeder uniek maakt en hoe belangrijk ze voor haar is. Het resultaat is een boeket precies passend bij het beschreven karakter. Stukje vakwerk.

Brede middelenmix

De campagne werd via online kanalen verspreid en op TV uitgezonden via o.a. de zenders van NPO. Ook werd uiteraard de Fleurop bloemisten door het hele land betrokken met POS materiaal en een activatie om ook een prijs die winnen die precies bij je moeder past.

Landelijke bekendheid

Stefan, de Rotterdamse Fleurop bloemist uit de campagne, werd een landelijke bekendheid en opgepikt door media zoals TV Rijnmond. Met als gevolg fanmail en rijen voor de winkel.

Meer projecten

Copy link
Cookie Instellingen
Privacy overzicht

Om de gebruikerservaring op de site te verbeteren en de website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Maar de keuze is natuurlijk aan jou of je deze gegevens met ons wilt delen.