Iemand feliciteren? Het maakt niet uit wát je zegt, maar hoe je het zegt. Met die boodschap ontwikkelden we een campagne waarmee we verder bouwen aan het merk Fleurop als premium merk. Met aandacht voor het vakmanschap van de Fleurop bloemist en hun grootste passie: bloemen. Kijk ze shinen!
We bouwen dus verder aan een premium merk. Dat doen we door de insteek van de campagne, maar ook door de stijl. Veel aandacht voor details, betoverende close-ups van bloemen, de passie van de bloemist en de voice-over die de kwaliteit van Fleurop en haar bloemisten benadrukt. Fleurop bezorgt een goed gevoel.
Een film als deze schieten in een tijd als deze, vraagt om extra creativiteit en aandacht. Minder mensen op de set, maar op afstand. ‘Stilte op de set’ roepen door een mondkapje heen. En natuurlijk afstand bewaren en handen wassen. Allemaal achter de camera, ervoor zie je er gelukkig niks van.
Om het boeket, en dus de felicitatie, nóg bijzonderder te maken, is er de Fleurop Cadeaushop waar je kunt kiezen uit toffe extra’s, zoals chocolade of persoonlijke wenskaarten. In ‘strooifilms’ van 5 seconden worden deze onder de aandacht gebracht. Ook wordt de Fleurop Bloemenbon uitgelicht. Alle strooifilms zijn uiteraard volledig in stijl met de hoofdfilm.
De campagne wordt toegespitst op de sterktes van elk afzonderlijk middel: TV, alle online kanalen en natuurlijk in de winkels. Eén verhaal en uitstraling dwars door alle middelen heen. Wij zijn er trots op en mogen onszelf feliciteren. Wat we dan ook onbescheiden doen.