Fox on the Run

Customer Journey? Wubbe komt met een aangepast reisadvies.

Niet alleen heeft Covid-19 een grote invloed op onze samenleving en economie, ook op de customer journey. Sterker nog, het zorgt voor totaal nieuwe inzichten in elke customer journey. Ook die van jouw merk. De digitale wereld wordt groter, de fysieke wereld wordt kleiner. Digitale service wordt dan ook een integraal onderdeel van iedere duurzame klantrelatie. Online interactie wordt de nieuwe standaard, met schaars fysiek contact als kwalitatieve aanvulling. Daarom komt Wubbe met een aangepast reisadvies.

Fox on the Run

Jouw nieuwe customer journey

Want het herzien van de klantreis is essentieel. Hoe is mijn merk en product online te vinden? Is mijn productaanbod nog helder genoeg en nodigt het uit tot online aankoop? Welke patronen zijn er te vinden in de data en wat kan ik daarmee? Vragen die de basis vormen van jouw nieuwe customer journey.

 

 

Ons team van strategen staat in deze veranderingen voor je klaar om jouw nieuwe klantreis te beginnen. Met drie overzichtelijke en aantrekkelijk geprijsde trajecten nemen we je stap voor stap mee naar je einddoel. Om het maximale uit morgen te halen. Dus ga mee op reis!

Meer weten over..

Copy link
Cookie Instellingen
Privacy overzicht

Om de gebruikerservaring op de site te verbeteren en de website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Maar de keuze is natuurlijk aan jou of je deze gegevens met ons wilt delen.