Niet alleen heeft Covid-19 een grote invloed op onze samenleving en economie, ook op de customer journey. Sterker nog, het zorgt voor totaal nieuwe inzichten in elke customer journey. Ook die van jouw merk. De digitale wereld wordt groter, de fysieke wereld wordt kleiner. Digitale service wordt dan ook een integraal onderdeel van iedere duurzame klantrelatie. Online interactie wordt de nieuwe standaard, met schaars fysiek contact als kwalitatieve aanvulling. Daarom komt Wubbe met een aangepast reisadvies.
Jouw nieuwe customer journey
Want het herzien van de klantreis is essentieel. Hoe is mijn merk en product online te vinden? Is mijn productaanbod nog helder genoeg en nodigt het uit tot online aankoop? Welke patronen zijn er te vinden in de data en wat kan ik daarmee? Vragen die de basis vormen van jouw nieuwe customer journey.
Ons team van strategen staat in deze veranderingen voor je klaar om jouw nieuwe klantreis te beginnen. Met drie overzichtelijke en aantrekkelijk geprijsde trajecten nemen we je stap voor stap mee naar je einddoel. Om het maximale uit morgen te halen. Dus ga mee op reis!
Onze strategen
Mee op reis?
START JOUW NIEUWE KLANTREIS HIER!