• ajax huishoudbeurs
  • ajax huishoudbeurs
  • ajax huishoudbeurs
  • ajax huishoudbeurs
  • wubbe croon wolter dros
  • wubbe croon wolter dros
  • wubbe croon wolter dros
  • wubbe fleurop moederdag campagne
  • wubbe fleurop secretaresse campagne
  • wubbe fleurop valentijn campagne
  • wubbe kpn campagne
  • wubbe kpn campagne
  • wubbe kpn campagne
  • wubbe vision takeda campagne
  • wubbe vision takeda campagne
  • wubbe vision takeda campagne
  • wubbe vision takeda campagne website
  • Beursactivatie: Team Emmer vs Team Spons

    Klant Ajax

    Op de Huishoudbeurs barstte de strijd los tussen Team Emmer en Team Spons. Zo werd Ajax LiquidGel Max Power geïntroduceerd. Deze nieuwe allesreiniger in gelvorm kan direct op een spons gebruikt worden of verdund in een emmer. In een bloedstollend behendigheidsspel streden daarom Team Emmer en Team Spons tegen elkaar op een echte sintelbaan.
  • Croon op weg naar Wolter&Dros. En andersom

    Klant Croonwolter&dros

    Dit jaar sloegen Croon en Wolter&Dros officieel samen een nieuwe weg in onder de nieuwe merknaam Croonwolter&dros. Een mooi moment om achterom te kijken naar de rijke historie van deze twee grote bouwbedrijven. Daarom ontwikkelde Wubbe een prachtig jubileumboek van twee bedrijven op weg naar elkaar. Het boek is van twee kanten te lezen en tot leven te wekken met een smartphone.
  • Een gelukkige Moederdag

    Klant Fleurop

    ‘Vroeger wist je al hoe je je moeder gelukkig moest maken. Ga er gewoon mee door!’. Met dit thema lanceerden we de nieuwe, multimediale Moederdag-campagne voor Fleurop. We haakten in op de populariteit van kindertekeningen en hoe gelukkig moeders hiervan worden. De stap naar échte bloemen is maar een kleine. De campagne bestond uit twee tv-commercials, PR, een kindertekeningen-actie, bannering en social media.
  • Direct mail meets digital

    Klant KPN Consulting

    Direct mail meets digital. KPN Consulting stuurde prospects een direct mail met een persoonlijke film op een TFT-scherm. Bij het openen werden ze meteen persoonlijk aangesproken. Persoonlijk op naam. Op branche. En op de ontwikkelingen in die branche. 1000 verschillende films. 1000 verbaasde reacties.
  • Allday sun protection

    Klant Vision

    Vision is een zonnebrandcrème die diep in de huid trekt en daardoor de huid van binnenuit beschermt. Voor een langdurige en waterbestendige werking. Zeer effectief dus. In deze campagne laat Vision gebruikers aan het woord. Zij geven aan, hoe toepasselijk, wat hun 'Vision' is.
fleuropvalentijn2016
Fleurop, de nieuwe sponsor van Cupido
Klant Fleurop

Op Valentijnsdag 2016 werd het bekend op een persconferentie: Fleurop is de nieuwe sponsor van Cupido. De pijlenschieter kondigde het zelf aan in de Valentijnscampagne van Fleurop. De conceptuele invulling sloot perfect aan bij de doelgroep jonge mannen en werd in diverse middelen doorvertaald.

fleuropvalentijn2016
Een gelukkige Moederdag
Klant Fleurop

‘Vroeger wist je al hoe je je moeder gelukkig moest maken. Ga er gewoon mee door!’. Met dit thema lanceerden we de nieuwe, multimediale Moederdag-campagne voor Fleurop. We haakten in op de populariteit van kindertekeningen en hoe gelukkig moeders hiervan worden. De stap naar échte bloemen is maar een kleine. De campagne bestond uit twee tv-commercials, PR, een kindertekeningen-actie, bannering en social media.

fleuropvalentijn2016
Mmmmm... Bram’s Gourmet Frites
Klant Bram Ladage

Na de restyling van alle Bram Ladage vestigingen, bouwden we ook een nieuw merk: Bram’s. Een ‘container-concept’ waarmee Bram Ladage internationaal gaat. Bij Wubbe ontwierpen we de huisstijl, het logo, de container en vulden we het merk in. Tikkeltje trots zijn we dus wel dat de eerste containers zijn geplaatst. Fotografie: Aad Hoogendoorn.

fleuropvalentijn2016
Beursactivatie: Team Emmer vs Team Spons
Klant Ajax

Op de Huishoudbeurs barstte de strijd los tussen Team Emmer en Team Spons. Zo werd Ajax LiquidGel Max Power geïntroduceerd. Deze nieuwe allesreiniger in gelvorm kan direct op een spons gebruikt worden of verdund in een emmer. In een bloedstollend behendigheidsspel streden daarom Team Emmer en Team Spons tegen elkaar op een echte sintelbaan.

fleuropvalentijn2016
Croon op weg naar Wolter&Dros. En andersom
Klant Croonwolter&dros

Dit jaar sloegen Croon en Wolter&Dros officieel samen een nieuwe weg in onder de nieuwe merknaam Croonwolter&dros. Een mooi moment om achterom te kijken naar de rijke historie van deze twee grote bouwbedrijven. Daarom ontwikkelde Wubbe een prachtig jubileumboek van twee bedrijven op weg naar elkaar. Het boek is van twee kanten te lezen en tot leven te wekken met een smartphone.

fleuropvalentijn2016
Samen groeien
Klant Horticoop

Horticoop is een coöperatieve toeleverancier van tuinbouwbenodigdheden die is veranderd van een traditionele coöperatie gebaseerd op inkoopkracht, naar een partner voor afnemers en toeleveranciers. Om dat ook uit te dragen ontwikkelden we een merkstrategie & herpositionering met ‘Samen groeien’ als creatieve vertaling. Doorvertaald in een DM helemaal op de ontvanger toegesneden, in advertenties, in social media en in een jaarverslag

fleuropvalentijn2016
In actie voor InAxtion
Klant InAxtion

Laat de popcorn maar poppen. Voor InAxtion, een uitzendgroep gericht op technisch personeel, hebben we een prachtige, corporate film gemaakt: ‘The next level for technical talent’. And action!

wubbe ajax icoon voor schoon
Op zoek naar het Icoon voor Schoon
Klant Ajax

Bij de zoektocht naar het ‘Icoon voor Schoon’ is gebruik gemaakt van social casting binnen de fanbase. Want wie kan het verhaal van Ajax beter vertellen dan een echte fan?

wubbe fleurop valentijn
Jouw boodschap, door Fleurop gebracht
Klant Fleurop

Hoe breng je een boodschap pas goed over? Via de Fleurop bloemist natuurlijk. In deze campagne wordt dit wel heel letterlijk genomen. Jouw boodschap, door Fleurop gebracht. En hoe.

wubbe verstegen nieuwe style campagne
Echt van Verstegen
Klant Verstegen Spices & Sauces

Echte smaken, echte bereidingswijzen en echte kwaliteit. Dáár draait het bij Verstegen om. Met deze eigenschappen als uitgangspunt creëerde Wubbe een stijl die dat gevoel ademt.

wubbe bram ladage campagne
Een echt lekkere rebranding
Klant Bram Ladage

Voor Bram Ladage, de bekendste patatbakker uit Rotterdam en omstreken, ontwikkelde Wubbe een rebranding, waarbij de focus ligt op ambacht, authenticiteit en vers- en kwaliteitsbeleving. Iets wat naadloos aansluit bij de werkwijze en filosofie van Bram Ladage.

wubbe novy stiltegebied
Novy Stiltegebied
Klant Novy

Novy produceert stille afzuigkappen, een USP die in een meertrapsmailing naar keukenspeciaalzaken werd bevestigd. Eerst ontvingen zij een brief van het (fake) Nederlands Natuur Genootschap waarin werd gemeld dat hun showroom officieel was uitgeroepen tot stiltegebied. Een week later volgde het stiltegebied POS-materiaal.

wubbe ithodaalderop experience
Binnenklimaat Experience
Klant Itho Daalderop

Hoe doorbreek je het traditionele denken van installateurs? Met de Binnenklimaat Experience van Itho Daalderop. Een fantastisch stand met 5 egg chairs en Virtual Reality-brillen voor een unieke, virtuele ride langs de vitale organen van een huis. Bekijk de case hier.

wubbe vision takeda campagne
Allday sunprotection
Klant Vision

Vision is een zonnebrandcrème die diep in de huid trekt en daardoor de huid van binnenuit beschermt. Voor een langdurige en waterbestendige werking. Zeer effectief dus. In deze campagne laat Vision gebruikers aan het woord. Zij geven aan, hoe toepasselijk, wat hun 'Vision' is.

wubbe ajax hangen campagne
Fête des Fleurs
Klant Ajax

Maak je huis schoon met Fête des Fleurs van Ajax en je blijft tot ver na het schoonmaken heerlijke bloemengeuren ruiken. Fête des Fleurs blijft dus lekker lang hangen. Wubbe greep dit gegeven aan voor het ontwikkelen van het thema 'Blijft lekker lang hangen', dat werd doorvertaald in een brede campagne met letterlijk rondhangende bloemen. Print, Facebook, internet en ook een plek op de Huishoudbeurs.

wubbe kpn campagne
Direct mail meets digital
Klant KPN Consulting

Hoe krijg je de aandacht van de top 1000 prospects in Nederland? Door een direct mail te sturen met daarin een persoonlijke film op een TFT-scherm. Persoonlijk op naam. Op branche. En op de ontwikkelingen in die branche. 1000 verschillende films. 1000 verbaasde reacties.
wubbe waal
Een nieuwe horizon
Klant Waal

Vanuit het thema 'Een nieuwe horizon' wil bouwbedrijf Waal de bouw veranderen. Hiervoor ontwikkelde Wubbe een campagne, gebruikmakend van de laatste interactieve technieken. Waaronder een heel bijzonder gedachtegoedboek waarbij foto's letterlijk tot leven komen.
wubbe zoetermeerplezier campagne
Zoetermeer plezier met
energie besparen

Klant Gemeente Zoetermeer

Zoetermeer plezier met energie besparen. Dit moest de inwoners van Zoetermeer stimuleren om met kleinere en grote maatregelen energie én dus geld te besparen. En hoe. Al binnen enkele maanden was de subsidiepot compleet leeg!
wubbe unicura monsterhandjes campagne
Monsterhandjes
Klant Unicura

Grrr… daar zijn de monsterhandjes!
Deze monsterlijke wezentjes spelen de hoofdrol in de campagne voor Unicura handzeep die er vooral op gericht is om kinderen spelenderwijs bewust te maken van het belang van handen wassen.
wubbe gemeente westland scheiden campagne
Hoera we gaan scheiden!
Klant Gemeente Westland

Scheiden wordt steeds populairder in het Westland. Want Wubbe ontwikkelde een campagne over afvalscheiding in de gemeente. Met het thema 'Hoera, we gaan scheiden' worden de inwoners gestimuleerd om het afval te scheiden. Zo wordt scheiden leuk!
wubbe rabobank verhuis campagne
Guerrilla 'Verhuisdozen'
Klant Rabobank Westland

Een verhuiscampagne die Wubbe maakte voor Rabobank Westland, waarbij de pinautomaten alvast werden ingepakt.

wubbe lamp nominatieNominatie Lamp
wubbe cannes lions nominatieNominatie Cannes Lions
TV-commercial 'Schilder'
Klant Fleurop Interflora

Op Fleurop.nl bestel je snel en gemakkelijk bloemen. Zo gezegd, zo gedaan.

wubbe nominatie gouden loekieNominatie Gouden Loekie
wubbe nominatie accentNominatie Accent
wubbe fleurop bier campagne
De magie van Fleurop
Klant Fleurop

Bloemen veranderen alles. In drie nieuwe TV-commercials, vooral gericht op mannen, wordt het magische effect van bloemen duidelijk. De magie van Fleurop.
FlexFleet
Klant Bureau Voorlichting Binnenvaart

De binnenvaart is óók interessant voor bedrijven die niet direct aan
een rivier liggen. Dat blijkt wel uit
de guerrillacampagne voor FlexFleet,
het merk voor de kleinere schepen. Met laden&lossen-bordjes die ineens voor de deur werden gezet.
Guerrilla 'Springdoek'
Klant Brandweer Westland

De brandweer was op zoek naar dagvrijwilligers. Daarvoor rukte de brandweer met gillende sirenes uit naar bedrijventerreinen om vervolgens onder de panden een springdoek uit te vouwen. Het springdoek bleek een spandoek met daarop het campagnethema.

wubbe Nominatie MagneetNominatie Magneet
wubbe Nominatie AccentNominatie Accent
wubbe rotterdam airport
Guerrilla 'Vliegtuigtrap'
Klant Rotterdam The Hague Airport

Deze spectacular plaatste Wubbe bij de parkeerplaats van de Vakantiebeurs om 'dichtbij parkeren' en 'meteen instappen', voordelen van Rotterdam Airport te benadrukken.
wubbe qi-ict
Geïntegreerd 'Qi-virus'
Klant Qi ict

Het Qi-virus is het 'virus' dat heerst onder Qi ict-medewerkers. Wubbe zette acties op waarbij mannen in witte pakken concurrerende bedrijven opzochten en reageerbuisjes met sollicitatieformulieren uitdeelden aan medewerkers onderweg naar hun werk.

wubbe Nominatie MagneetNominatie Magneet
wubbe Nominatie AccentNominatie Accent